Ervaringen

ITXtend bestaat sinds 2010. Wij doen onze uiterste best om onze klanten zo goed mogelijk te bedienen via korte, persoonlijke lijnen en techniek waar je op kunt vertrouwen. Wij ontzorgen en geven graag advies voor wat betreft uw ICT. Het resultaat? Blije klanten en daar werken we graag voor!

Persoonlijke betrokkenheid

We zijn met z’n allen behoorlijk afhankelijk geworden van online diensten dus wil je ook dat het goed werkt. Immers, je moet er blind op kunnen vertrouwen. Media Support Alkmaar was een ‘early adapter’ toen wij in 2010 als een van de eerste overstapten naar ITXtend. De lokale server op kantoor maakte plaats voor werken in de cloud. Even wennen, maar dat ging snel. We maken nu alweer bijna 7 jaar gebruik van de diensten van ITXtend en dat bevalt prima. Natuurlijk is er wel eens wat, maar dan is de service en persoonlijke betrokkenheid van ITXtend bijzonder hoog en word je snel en adequaat geholpen. Dat is heel wat beter dan onnodig lang in de wachtstand staan bij een of andere helpdesk. Sinds vorig jaar hebben we ook onze telefonie (VOIP) bij ITXtend ondergebracht. Onze ogen gingen wel even flink open toen we de eerste rekening kregen…wat een verschil. Stukken goedkoper dan bij onze vorige aanbieder, maar net zo goed. Kortom, ik kan ITXtend van harte aanbevelen.


– Maarten Schiphorst, Directeur Media Support Alkmaar

http://www.maartenschiphorst.nl

Snel terugverdiend

Als adviseur en projectmanager van zowel offline als online marketing & communicatie trajecten is het werken in de omgeving van ITXtend een geruststellend systeem. Een goede internetverbinding is nodig om overal te kunnen werken, ideaal voor een jonge onderneming als TieBie. Een investering die snel is terugverdiend.

De wetenschap dat bestanden van klanten en van de eigen onderneming veilig zijn gesteld middels een dagelijkse online backup, zorgt voor rust. In combinatie met meest recente software, zonder licentie beslommeringen, ontzorgt ITXtend ondernemers op IT gebied. Mocht er onverhoopt iets gebeuren is één telefoontje nodig voor een prima en snelle service. Zo kan TieBie zich volledig focussen op ondernemen.

– Miel TieBie , directeur TieBie Marketing Communicatie Projectmanagement

www.mieltiebie.nl

Hoge kwaliteits eisen

ICTS Opleidingen

” Als opleider stellen wij hoge kwaliteitseisen aan onze training omgeving. Dit hebben wij ingericht bij ITXtend.
Wij hebben gekozen voor ITXtend vanwege de service en betrouwbaarheid. Omdat wij van onze klanten goede evaluaties ontvingen over de opzet van onze lokalen hebben wij daarna gekozen om ook onze bedrijfsactiviteiten en workstations bij ITXtend onder te brengen.
Onze adviseurs kunnen nu vanuit elke locatie veilig inloggen op onze bedrijfssystemen. Hierdoor hebben wij onze bedrijfsfilosofie over bereikbaarheid en het nieuwe werken flexibel kunnen invullen waardoor we een flinke kostenbesparing hebben gerealiseerd.
– Hans van Oosterhout , directeur ICTS opleidingen

ictsopleidingen.nl

Hoog serviceniveau

Kenneth Smit Trainingen

Werken in de Cloud is ideaal. Waar ik ook ben, ik heb mijn kantoor altijd onder handbereik.
Zelfs in de trein kan ik dankzij de WIFI gewoon doorwerken.
Is de WiFi ergens niet helemaal naar wens, dan loopt mijn internet gewoon via mijn mobiele telefoon.
Omdat al mijn grote bestanden en presentaties 100% veilig en centraal zijn opgeslagen kan ik zelfs via mijn smartphone op alle locaties werken.

Het grote voordeel om dit met en bij ITXTEND uit Alkmaar te doen is hun hoge serviceniveau.
Letterlijk 24/7 kan ik technische ondersteuning krijgen. Daardoor heb ik een functionaliteit van 95-98% in mijn eigen CLOUD.
Updates, herstarten en reparaties worden bijna altijd in het weekend of in de nachtelijke uren uitgevoerd.
Ik wil het niet meer anders!

Rob van de Pas

http://www.kennethsmit.com

Tevreden over onze dienstverlening?

Bent u klant bij ons en wilt u ook op deze pagina? Stuur ons een bericht en deel uw mening. Het wordt zeer gewaardeerd!